Algemene fysiotherapie

We streven naar het herstel en behoud van jouw optimale gezondheid. Ons team van ervaren fysiotherapeuten staan dagelijks klaar om jouw specifieke behoeften te begrijpen en je te begeleiden op de weg naar herstel.

Wat is

Algemene fysiotherapie

Bij Fysiotherapie Uniek draait het 100% om jou! De focus ligt dan ook niet alleen op het verhelpen van de pijn, maar ook op het verbeteren van de functies en het voorkomen van nieuwe klachten in de toekomst.

Of je nu kampt met pijn, stijfheid of gewoon je algemene gezondheid wilt verbeteren, wij zijn hier om je te ondersteunen. Vertrouw op onze expertise, ervaar de zorgzame aanpak en zet de eerste stap naar een actiever en gezonder leven.

Effectieve behandelingen om (chronische) pijn te verhelpen

Begeleiding & adviezen om snel en adequaat te herstellen

Gerichte interventies om de kwaliteit van leven te vergroten

Oefentherapie voor meer kracht, conditie en mobiliteit

Wanneer naar de fysiotherapeut?

Overweeg een bezoek aan de fysiotherapeut wanneer je lichamelijke ongemakken ervaart die je dagelijkse activiteiten beïnvloeden. Of het nu gaat om aanhoudende pijn, beperkte mobiliteit, herstel na een blessure of chirurgische ingreep, onze fysiotherapeuten zijn er om je te begeleiden. Je kan ook naar een fysiotherapeut als je te maken hebt met houdingsproblemen, sportgerelateerde klachten, hooikoorts of chronische aandoeningen.

Fysiotherapie is niet alleen voor herstel, maar ook voor preventieve zorg. Het kan een belangrijke rol spelen in het voorkomen van blessures, het verbeteren van prestaties en het bevorderen van een algemene gezonde levensstijl. Bij Fysiotherapie Uniek staan we klaar om je te ondersteunen op jouw pad naar welzijn. Aarzel niet om contact met ons op te nemen en ontdek hoe fysiotherapie jou kan helpen bij het bereiken en behouden van een optimale gezondheid.

Diabetes bootcamp

Is fysiotherapie kosteloos?

Of je behandeling wel al dan niet vergoed wordt hangt af van de wijze waarop je verzekerd bent. In Nederland kennen wij namelijk zowel een basis- als aanvullende verzekering

De reguliere fysiotherapie wordt vergoed vanuit de aanvullende verzekering. Het afsluiten van een aanvullende verzekering is in Nederland niet verplicht. Hierdoor is de exacte vergoeding van deze behandelingen per patiënt verschillend. Wanneer je aanvullend verzekerd bent, wordt de factuur direct ingediend bij je zorgverzekeraar en door hen vergoed. Er wordt hierbij geen aanspraak gemaakt op je eigen risico en zijn je fysiotherapie kosten dus vergoed zolang je nog recht hebt op behandelingen.